Tiedote 1/2024

29.1.2024

Hei jytyläiset!

On aika laittaa tiedotetta alkuvuoden asioista.

Lakko on herättänyt keskustelua jäsenistön parissa. Jytyn lakot ovat yleensä rajattuja lakkoja, joilla etsitään mahdollisimman suurta vaikuttavuutta. Tällä kertaa emme siis osallistu lakkoon, mutta hengessä olemme mukana. Jos haluatte tukea 1.2.2024 mielenilmausta, niin siihen on liiton verkkosivulla hyvät ohjeistukset. Huom! Noudatamme Jytyn ohjeistuksia, muilla liitoilla voi olla omat ohjeistuksensa.

💕 Ystävänpäivän viikolla 12.-18.2.2024 yhdistyksen jäsenet voivat käydä kerran kahvittelemassa jäsenkorttia näyttämällä (sähköinen tai muovikortti) ei-jytyläisen ystävän kanssa Choco Delissä Rovaniemellä ja Grannissa Pellossa. Yhdistys maksaa kahvittelusta yhteensä 10 euroa ja ylimenevän osan jäsenet maksavat itse.

👉 Katso täältä hallituksen jäsenet ja toimihenkilöt vuodelle 2024

Yhdistyksen nettisivuilla voit jättää yhteydenottopyynnön hallitukselle, puheenjohtajalle tai luottamushenkilöille, antaa palautetta tai toivoa Jytynuorten aktiviteetteja. Verkkosivuja tullaan uudistamaan kevään aikana, joten nyt on hyvä aika antaa kehitysehdotuksia myös niihin liittyen.

Muistuttelen vielä Jytyn jäseneduista, olethan ottanut CityShoppari-sovelluksen käyttöön? Sen avulla saat alennuksia monista ravintoloista ja kaupoista.

Kevään muista tapahtumista ja asioista tiedottelemme aina niiden varmistuttua
Mukavaa alkuvuotta ja kuulemisiin kevään aikana! Toivottavasti myös nähdään Jytyn merkeissä 😊

Anne Luiro, puheenjohtaja
Jyty Rovaniemi ry