Tiedote 3/2024

5.5.2024

Hei jytyläiset,

Kevät tulee kohinalla ja kohta päästään joka puolella pihojen kuopsutukseen. Kevätkokous pidettiin reilu viikko sitten ja Mäntyhovin juhannusarvonta suoritettiin kokouksessa. Kaikille arvontaan osallistuneille on tulossa erillinen sähköposti asiasta, jossa on toimintaohjeita arvontaan ja varauksen varmistamiseen. Onnittelut vielä voittajalle ja varalle päässeille!

Toukokuussa tapahtuu työvoimajäsenille, lihaskuntotreeni Keskuskentällä:

Tule mukaan Keskuskentän ulkoliikunta-alueella tapahtuvaan lihaskuntotreeniin maanantaina 20.5. klo 18-19. Lihaskuntotreenin vetää meille PT Tahdolla tavoitteeseen. Sitovat ilmoittautumiset 17.5. mennessä ilmoittautumislomakkeella. Treeniin mahtuu mukaan 15 ilmoittautunutta! Tule pitämään työhyvinvoinnistasi huolta ja kuulemaan vinkit omaan liikkumiseesi. Treeni sopii kaiken kokoisille ja kuntoisille.

Kesäkuussa perhetapahtuma laajennetulla perhekäsitteellä kaikille jäsenille yhteistyössä Jyty Kemijärvi ry:n kanssa:

Lauantaina 8.6. SantaSportissa klo 11.30 - 17.00

Ohjelma:

klo 11.30 paikalla Jyty esittelyä ja tervetulotoivotus tapahtumaan

klo 12.00 kylpylä aukeaa, omatoiminen kylpylä

klo 14-15 ruokailu Boosti -ravintolassa oman maun mukaan

klo 15-17 keilausta (5-10 henkilöä samalla radalla)

klo 17.00 kotiin lähtö

Omavastuu tapahtumasta: 5 euroa aikuinen ja 3 euroa lapsi

Ilmoittautuminen ilmoittautumislomakkeella 20.5. mennessä. Omavastuut tulee olla maksettuna 30.5. yhdistyksen tilille (sähköpostilla tulee erikseen ohjeet).

Terveisin,
⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠puheenjohtaja Anne